Lody są jednym z ulubionych deserów cieszących się dużą popularnością wśród wielu osób. Ich aksamitna konsystencja, coraz ciekawsze smaki oraz niesamowite kolory sprawiają, że nie tylko w okresie wiosenno-letnim, ale również jesienią niejednokrotnie można spotkać ludzi delektujących się pysznymi lodami o różnych smakach. W związku z tym wielu przedsiębiorców myśli o otwarciu własnej lodziarni. Czy to opłacalne rozwiązanie i co warto wiedzieć przed założeniem lodowego biznesu?
Budka z lodami – biznes warty uwagi?
Budka z lodami to miejsce, które kojarzy chyba każda osoba. Można ją spotkać praktycznie w każdej dzielnicy dużego miasta, jak i w nieco mniejszych miasteczkach, a czasem nawet w wioskach. Przed rozpoczęciem konkretnych działań warto mieć na uwadze kilka istotnych kwestii. Przede wszystkim lodziarnia jest sezonowym biznesem, ponieważ lody cieszą się największą popularnością w ciepłe wiosenne oraz letnie dni.
Co więcej, warto także zadbać o stworzenie pomysłów, które wyróżnią Twoją lodziarnię na tle konkurencji, dzięki czemu będzie ona dobrze prosperowała i budziła większe zainteresowanie wśród przechodniów.
Elementem niezwykle ważnym dla sprawnego funkcjonowania lodziarni jest jej wyposażenie, w które warto zaopatrzyć się w profesjonalnym sklepie gastronomicznym. Wśród urządzeń, na które trzeba się zdecydować, chcąc otworzyć własną budkę z lodami, są automaty do lodów, akcesoria do ich nakładania, czy specjalne dystrybutory.
Ile zarabia się w budce z lodami? Czy warto otworzyć własną lodziarnię?
Zarobki są jednym z najważniejszych czynników, wpływających na opłacalność otwarcia własnej budki z lodami. Biznes może przynieść szereg korzyści, jednak dopiero w momencie, w którym właściciel zadba o jego rozwój, wyposażenie oraz estetykę. Kreatywność i dobre zarządzanie lodziarnią przełożą się na uzyskanie większych zysków, dzięki czemu lodziarnia będzie mogła się rozwijać.
Na zarobki właściciela lodziarni ma wpływ szereg istotnych czynników, do których można zaliczyć koszt produkcji lodów, wynoszący około kilkunastu złotych oraz prognozowana sprzedaż. W okresie letnim nabiera ona wyjątkowego tempa, a otworzenie budki z lodami w dobrej lokalizacji i z atrakcyjną dla klientów ofertą, może wygenerować przychód o wysokości nawet około 60 000 złotych miesięcznie, a nawet znacznie wyższy.
Są to jedynie szacunkowe wartości, dlatego, aby lepiej przygotować się do ich określenia, należy przygotować profesjonalny biznesplan.
Lodziarnia biznes – co zrobić, by zwiększyć swoje szanse na sukces?
Budka z lodami może okazać się nadzwyczaj dochodowym biznesem, jednak, by tak się stało, warto mieć na uwadze kilka kluczowych kwestii. Na popularność i renomę lodowego biznesu mają wpływ ważne czynniki, do których można zaliczyć lokalizację, jakość oferowanych lodów, zróżnicowaną ofertę czy wyposażenie.
Przed podjęciem decyzji należy zaplanować budżet, jaki jest się w stanie przeznaczyć na rozwój biznesu, by mógł on dobrze prosperować. Mimo iż lokalizacja ma niebagatelne znaczenie, to najważniejszym aspektem jest jakość proponowanych wyrobów, na którą wpływ ma dobrej jakości wyposażenie i składniki używane do produkcji lodów.
Dlatego, jeśli zależy Ci na dochodowym biznesie, to zadbaj o kreatywne pomysły, wysokogatunkowe dystrybutory oraz automaty do lodów i pyszne lody tworzone z najlepszej jakości składników.
Sklep gastronomiczny – co warto wiedzieć?
Otwarcie własnej lodziarni wiąże się z zaopatrzeniem się w solidne, wytrzymałe i odporne na uszkodzenia dystrybutory i automaty do lodów, a także szereg akcesoriów do ich nakładania. Dobra lodziarnia jest miejscem, do którego goście chcą wracać, dlatego tak ważna jest jakość podawanych deserów, jak i obsługa.
Profesjonalny sklep gastronomiczny umożliwi zaopatrzenie się w najlepsze akcesoria i automaty oraz dystrybutory do lodów, dzięki którym będziesz mógł rozwijać swoją lodziarnię. Pracownicy hurtowni pomogą w wyborze odpowiednich urządzeń i przekażę fachowe porady, w wyniku których podjęcie decyzji zakupowej stanie się łatwiejsze.
Artykuł partnerski.