Przy codziennym gotowaniu sprawdzaj regularnie gazetki promocyjne sieci sklepów spożywczych

Gazetki promocyjne wydają wszystkie sieci handlowe

Każda sieć sklepów, począwszy od dużej sieci Biedronka czy Lidl, skończywszy na małych lokalnych sklepach sieci SPOŁEM, wydaje swoje gazetki promocyjne. Dzięki nim w szybki i intuicyjny sposób poznamy aktualne promocje z atrakcyjnymi cenami na towary interesujących nas sklepów, które są zlokalizowane w naszej okolicy. W internecie znajdziemy między innymi https://gazetki-promocyjne.pl takich sieci spożywczych jak:
– Lidl
– Biedronka
– Kaufland
– Tesco
– Netto
– Carrefour
– Auchan
– Real
– Żabka
– Stokrotka
i wiele innych. Warto regularnie śledzić gazetki większych sieci spożywczych i porównywać je między sobą pod względem dostępnych towarów oraz promocyjnych cen. Bardzo często możemy trafić na okazje, o których wspomnimy jeszcze poniżej artykułu.


Sieci handlowe oferują także sprzedaż poprzez sklepy internetowe. Bardzo wygodne jest przeglądanie gazetek promocyjnych i dokonywanie zakupów online. Największy market spożywczy to Frisco oraz Piotr i Paweł, którego obsługuje e-spar. Bardziej znana sieć sklepów Lidl oferuje w prawdzie swoim klientom usługę Lidl Online, ale ogranicza się ona do jedynie do artykułów niespożywczych. Na plus wspomnianej sieci handlowej jest częstotliwość wydawania gazetek informujących o wyprzedażach i promocjach. Lidl bardzo często, bo aż 3 razy w tygodniu informuje swoich klientów o promocjach i wyprzedażach. Na słowa uznania zasługują https://gazetki-promocyjne.pl/sklepy/lidl/ , które wydawane są w każdy poniedziałek, czwartek oraz sobotę. Dzięki gazetkom online dowiesz się jako pierwszy o promocjach i aktualnej ofercie sieci handlowych.

Czym są gazetki promocyjne?

Duże sieci handlowe wykorzystują różne metody komunikacji ze swoimi potencjalnymi klientami. Wykorzystują reklamę w radio, telewizji czy internecie. W dobie bombardowania nas zewsząd reklamą, stajemy się coraz bardziej odporni, żeby nie powiedzieć oporni na jakąkolwiek formę reklamy. Marketingowcy doszli do wniosku, że najlepszą formą dotarcia do klienta jest regularne wydawanie gazetek promocyjnych. Klient nieświadomie sam sięga po gazetkę będąc w sklepie. Mało tego, przekazuje ją pozostałym członkom rodziny czy znajomym. Ludzie chętnie przeglądają gazetki promocyjne w internecie, które są tak skonstruowane by zachęcały klientów do zakupów w bardzo atrakcyjnych cenach.

Jaki cel mają sieci handlowe przy wydawaniu gazetek?

Sieci handlowe nie są instytucjami charytatywnymi. Głównym celem jest zarabianie na sprzedawanych towarach. Aby przyciągnąć klientów sieci handlowe stosują liczne rabaty i promocje np przy zakupie kilku takich samych towarów. Gazetki z promocjami są doskonałym wabikiem na klientów. Kto z nas idąc po towar z gazetki, kupił tylko to co planował? Dodatkowo oferta promocyjna ograniczona jest czasowo, co wzmaga w nas chęć zakupu. Marketingowcy doskonale wiedzą o naszych słabościach podczas zakupów i za wszelką cenę sięgając nawet po ceny dumpingowe przyciągają naszą uwagę promocjami. Oprócz przyciągania klientów za pomocą promocyjnych cen, sieci handlowe za pomocą gazetek konkurują ze sobą. Im większa sieć, tym lepsze i częściej wydane gazetki z promocjami. Sieci handlowe wręcz zasypują klientów broszurami promocyjnymi.

Co znajdziesz w gazetce promocyjnej oprócz towarów w atrakcyjnej cenie?

Gazetki promocyjne podzielone są na grupy promocyjne. Sieci spożywcze dzielą najczęściej pierwszą stronę na towary w promocji. Kolejne podstrony dedykowane są produktom pierwszej potrzeby takich jak: masło, mleko, wędliny czy sery. W dalszej kolejności jest alkohol i słodycze. Na końcu artykuły przemysłowe i drobny sprzed RTV ADF.

Okazje zakupowe dostępne w gazetkach

Na co dzień kupujemy nie dużo tych samych produktów więc jakakolwiek obniżka nie wiele zmienia w naszym życiu. Przykładowo jak różnica czy podczas pieczenia ciasta kupimy cukier po 1,5 czy 2,99 zł? Zakładając, że do ciasta potrzebujemy szklanki cukru. Oszczędności będą symboliczne. Inaczej ma się sytuacja w czasie przygotowywania przetworów z owoców w sierpniu. Wówczas możemy zużyć kilkadziesiąt kg cukru, więc oszczędności będą widoczne. Przykład cukru będzie dobitniejszy w przypadku pszczelarzy, którzy na zimowe zakarmianie pszczół zużywają od kilkuset kg do kilku ton cukru rocznie. Tu każda złotówka jest mega okazją cenową. Zatem zanim wybierzesz się na większe zakupy, sprawdź oferty lokalnych sklepów, warto!

Jeśli macie ciekawe metody sprawdzania i porównywania gazetek promocyjnych podzielcie się nimi w komentarzach. Jaka sieć sklepów przyciąga Was najczęściej swoimi promocjami? Czy korzystacie z mobilnych aplikacji sieci sklepów zamiast tradycyjnych, papierowych gazetek?
Artykuł partnerski.

Jedna odpowiedź do “Przy codziennym gotowaniu sprawdzaj regularnie gazetki promocyjne sieci sklepów spożywczych”

  1. Mam aplikację mobilną, przeglądam gazetki online i z przyzwyczajenia biorę papierowe na zakupach. Tradycyjne, papierowe są najlepsze. Pozdrawiam Elwira.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *